הדף בטעינה...
חינוך ופסיכולוגיה (עורך דפים)
חפש מתקדם
 
גודל גופן: א   א   א   א

 

תיאור:

תקליטורים

המחלקה לחינוך ופסיכולוגיה

 

הדפס
 

  תמיכה טכנית

 

יסודות תיאוריית התגובה לפריט

 

מחלקה: המחלקה לחינוך ופסיכולוגיה 

 קורס: מבחנים פסיכולוגיים, 10252 

 

ניתן לצפות בהרצאה ברשת.

התקליטור "יסודות תיאוריית התגובה לפריט" מביא לצופה סקירה ראשונית של אחת ההתפתחויות החשובות בתורת המבחנים המודרנית: תיאוריית התגובה לפריט. עקרונות המדידה הנגזרים מן המודלים של תיאוריית התגובה לפריט מיושמים לבניית מבחנים במגוון רחב של תחומים בפסיכולוגיה ובחינוך.
התקליטור כולל הרצאה שנתנה פרופ' מיכל בלר לתלמידי הקורס "מבחנים פסיכולוגיים" באוניברסיטה הפתוחה. ההרצאה מציגה באופן מקיף ומעמיק סוגיות נבחרות בתחום, ומזמנת לתלמיד מפגש לימודי מעשיר המבהיר, ממחיש ומפשט תחום מורכב בעזרת כלים גראפיים. את ההרצאה מלווה מצגת, שהצופה יכול להדפיסה ולהיעזר בה כדי לרשום הערות במהלך הצפייה.

 

 

  תמיכה טכנית

 

עמוד זה מכיל הפניות להתקנת תוכנות עזר מאתרים חיצוניים. אלו הן תוכנות של חברות מוכרות, שנבדקו אצלנו.
למרות זאת מובן שהאוניברסיטה אינה יכולה לערוב ואינה אחראית לאופן פעולתן של תוכנות אלה.
בפרט:
 * האחריות לבדוק באתר של החברה המספקת את התוכנה את התאמת התוכנה למחשב שלך - היא עליך.
 * האוניברסיטה הפתוחה אינה אחראית לכל בעיה שתגרם לחמרה, לתכנה, למידע המאוחסן במחשב או לציוד נלווה, בעקבות התקנה של תוכנות אלה.

 

תוכנות עזר

 התקנת דפדפן Internet Explorer

לשם צפייה בלומדה, נדרשת התקנת דפדפן Internet Explorer מגרסה 5.5 ומעלה.

אם ברשותך מערכת הפעלה בעברית (במסך מוצג כפתור "התחל" ולא כפתור "Start")

או דפדפן בעברית (התפריט המופיע בחלון הדפדפן הוא בעברית),

לחץ כאן להתקנת דפדפן משודרג בעברית.

אם ברשותך מערכת הפעלה באנגלית (במסך מוצג כפתור "Start" ולא כפתור "התחל")

או דפדפן באנגלית (התפריט המופיע בחלון הדפדפן הוא באנגלית),

לחץ כאן להתקנת דפדפן משודרג באנגלית.

 

 התקנת נגן המדיה

התקנת נגן המדיה מאפשרת לצפות בסרט שבלומדה.

באפשרותך להתקין את נגן המדיה או עדכון לנגן מדיה קיים.

בדוק בתקליטור הלומדה איזו גרסה של נגן דרושה לשם צפייה בסרט בלומדה והתקן

מתוך האתר את הגרסה המתאימה.

לחץ כאן להתקנת נגן מדיה בעברית.

לחץ כאן להתקנת נגן מדיה באנגלית.

 

  התקנת Adobe Acrobat Reader

    התקנת תוכנת Acrobat Reader מאפשרת לצפות במצגת של הלומדה ולהדפיסה.

 

שאלות נפוצות

 

[הכנסתי את התקליטור לכונן התקליטורים ותוכנית ההתקנה לא עולה]

מתפריט "התחל" (Start) בחר בפקודה "הפעלה" (Run)

בתיבת "הפעלה" הקש d:setup (האות d מציינת את כונן התקליטורים) ואשר את הבחירה

עקוב אחר ההוראות של תוכנית ההתקנה המוצגות על המסך

 

[כיצד אני מסיר את הלומדה ממחשבי?]

שים לב, אין להסיר את הלומדה באמצעות לוח הבקרה.

מתפריט "התחל" (Start) בחר ב "תוכניות" (Programs / all programs)

מבין רשימת התוכניות, גש ל "כותרי האוניברסיטה הפתוחה"

פתח את תיקיית הלומדה ובחר להסירה.

 

[הסרט בלומדה אינו מתנגן. מופיעה תמונה קפואה או שלא נשמע קול]

הסיבה לכך היא שנגן המדיה המותקן על מחשבך אינו מעודכן.

נגן המדיה "פותח" את הסרט בלומדה בעזרת תוכנות שנקראות codecs.

גש לאתר מייקרוסופט ועדכן את ה codecs המתאימים לנגן המדיה שלך.

בכל מקרה, יש בעיות הנובעות מעצם השימוש בנגן המדיה מגרסה 6.4, ואינן מופיעות בנגני מדיה

מגרסאות מתקדמות (7 ומעלה). מומלץ להתקין נגן מדיה משודרג. ניתן למצוא קישורים להתקנות

בתוכנות עזר ללומדה.

 

להתקנת עדכון לנגן מדיה מגרסה 7.1 ומעלה לחצו כאן
להתקנת עדכון לנגן מדיה מגרסה 6.4 לחצו כאן

 

[באיזור הסרט מופיע מסך שחור או שמופיעים רק כפתורי הבקרה של הסרט]

הסיבה לכך היא שנגן המדיה המותקן על מחשבך אינו מעודכן.

נגן המדיה "פותח" את הסרט בלומדה בעזרת תוכנות שנקראות codecs.

גש לאתר מייקרוסופט ועדכן את ה codecs המתאימים לנגן המדיה שלך.

בכל מקרה, יש בעיות הנובעות מעצם השימוש בנגן המדיה מגרסה 6.4, ואינן מופיעות בנגני מדיה

מגרסאות מתקדמות (7 ומעלה). מומלץ להתקין נגן מדיה משודרג. ניתן למצוא קישורים להתקנות

בתוכנות עזר ללומדה.

 

להתקנת עדכון לנגן מדיה מגרסה 7.1 ומעלה לחצו כאן
להתקנת עדכון לנגן מדיה מגרסה 6.4 לחצו כאן

 

[עם פתיחת הלומדה מתקבל רק חלון עם סמל האו"פ והטקסט "אפשר לסגור חלון זה". מה עושים?]

במחשבים רבים מותקנות תוכנות המכילות גם הגדרה העוצרת פתיחת חלונות (Windows), שתמנע את פתיחת הממשק של הלומדה. אם מותקנת אצלך תוכנה כזו (היא יכולה להיות חלק מכלים כמו  google bar או נורטון אנטי וירוס), יש לעצור או להסיר אותה, או לקבוע את הכתובת http://www.telem.openu.ac.il כ Trusted Site (הסבר מופיע בד"כ בתוכנה).

ראו טיפול בחסימת חלונות.

 

לקבלת תמיכה טכנית ניתן להתקשר למוקד הפניות והמידע.

שעות פעילות המוקד:

ימים א-ה              בין השעות 08:30 -19:00

יום ו                     בין השעות 08:30 -12:30


כיצד פונים למוקד?

הפנייה למוקד יכולה להיעשות באמצעות
הטלפון - 09-7782222, או באמצעות הדואר האלקטרוני
:  infodesk@openu.ac.il .

בכל פנייה למוקד באמצעות הדואר האלקטרוני, עליך לכלול את הפרטים הבאים:

שם ושם משפחה, תעודת זהות, מספר טלפון ותיאור קצר של אופי התקלה.