הדף בטעינה...
הנחיות לצפיה בסרט באינטרנט (עורך דפים)
חפש מתקדם
 
גודל גופן: א   א   א   א

 

הדפס
 

הנחיות לצפייה בסרטי וידאו באינטרנט

 

לבדיקת יכולת הצפיה בוידאו במחשב שלכם ראו הקלטות אלו.

כדי לצפות בשידורי אופק של האוניברסיטה הפתוחה ודאו כי במחשב שלכם מותקנות התוכנות הבאות:

  1. אינטרנט אקספלורר (Windows Internet Explorer) מגרסה 7 ומעלה.
  2. נגן מדיה של מיקרוסופט (Windows Media Player) מגרסה 9 ומעלה.
  3. חיבור לאינטרנט ברוחב פס של 1.5 מגה-ביט לשניה.

סרטי הוידאו של האו"פ נפתחים גם בדפדפנים שונים מאינטרנט אקספלורר, כמו Firefox, Chrome וכדומה. בדפדפנים אלו נפתח הסרט בדף שונה מעט מהדף הרגיל. להסבר נוסף

 

כדי לבדוק אם מחשבכם תומך בצפייה בוידאו - נסו לצפות הקלטה זו.
לפני שאתם פונים לתמיכה אנא נסו להעזר בדפים הבאים:

  • בדף התקלות הנפוצות כדי לחפש פתרון לתקלה.
  • בדף השאלות הנפוצות כדי למצוא מענה לשאלותיכם.
  • בדף ההתקנות לביצוע התקנות חסרות הנדרשות במחשב שלכם.
  • מצאו באמצעות דף בדיקת מאפייני המחשב את הגדרות המחשב שלכם. רשמו את נתוני המחשב
    (מערכת ההפעלה, מהירות הגלישה, גרסת הדפדפן וכו') כדי שתוכלו לעדכן את התומך.

 תמיכה למשתמשי כיתה וירטואלית (GoToMeeting/ Elluminate)


תמיכה לסטודנטים
      לתקלות טכניות (קשיי צפייה בהקלטות, הקלטות  לא עולות וכו') יש להתקשר למוקד  
      הפניות והמידע בטלפון: 09-7782222, או בכתובת דוא"ל: infodesk@openu.ac.il.


 

תמיכה בנושא הגישה לוידאו ברשת
       
תמיכה לסטודנטים
        התקשרו אל מוקד הפניות, טל' - 09-7782222
        ניתן גם לשלוח הערות והתחייסות למייל  infodesk.

       פורום וידאו - הנכם מוזמנים להעלות  משוב אודות חווית הלמידה באמצעות וידאו  

                         (אין זה המקום להעלות הודעות הדורשות מענה מיידי).

 

   

 תמיכה לגולשי פא"ר

       לפניה בבעיות טכניות ובעיקר בנושאי סיסמא
       לפניה בכל נושא אחר